Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 231 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekonstrukce zachycené komunikace na platformě iOS
Letavay, Viliam ; Kmeť, Martin (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
V dnešnej dobe nám naše mobilné zariadenia spolu so sociálnymi sieťami umožňujú byť kedykoľvek v spojení s našimi priateľmi a rodinou. Zároveň avšak môžu byť využité aj v spojení s kriminálnou aktivitou. Táto práca sa preto zaoberá rekonštrukciou komunikácie iOS aplikácií Google Hangouts, Twitter a Facebook Messenger pre potreby forenznej analýzy, pričom najväčší dôraz sa kládol na schopnosť obnovy ich chatovej komunikácie. Ďalej taktiež popisuje implementáciu rozšírení nástroja Netfox Detective umožňujúcich rekonštrukciu tejto komunikácie.
Algoritmické obchodování na burze s využitím dat z Twitteru
Kříž, Jakub ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou systému, který na základě analýzy historických burzovních dat a zpráv z Twitteru predikuje budoucí vývoj trhu. Tweety ze dvou různých sad jsou analyzovány pomocí náladových slovníků nebo přes rekurentní neuronovou síť.  Z výsledků této analýzy a technické analýzy burzovních dat je pomocí vrstvené neuronové sítě prováděna predikce. Dle predikce poté systém vytvoří a otestuje obchodní strategii. V rámci práce je navržen a implementován celý systém, který pomocí dat z analýzy tweetů dosáhl zvýšení výnosu některých obchodních strategií o více než 25 %. Toto zlepšení však platí jen pro konkrétní data a časové období.
Mikroblog pro týmy
Krutiš, Tomáš ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na vytvoření mikroblogovací služby pro týmy. Práce popisuje průzkum a analýzu současných mikroblogovacích služeb a nalezení jejich silných a slabých stránek. Na základě analýzy je navržena nová služba, která se soustředí na komunikaci mezi členy týmu. Dále je rozebrána implementace navržené služby a na závěr jsou shrnuta budoucí rozšíření pro vylepšení služby.
Application of Social Media Networks in Marketing Communication
Hubáček, Robin ; Buchtela, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis describes the issue of using social media in marketing communication of chosen company. The aim of this thesis is to analyze the current situation in the company and to propose a new solution, i.e. marketing tools, which the company can use in the future. The first part summarizes the issues of marketing, marketing communication and social networks. The analytical part includes analysis of the external and internal environment, analysis of the competitive surroundings as well as SWOT analysis. The design part then proposes new possibilities for the use of social media, analysis of their efficiency and detailed design of promotion on the domestic market, all together with international reach.
Řízení chytré domácnosti s využitím platformy AllJoyn
Resler, Tomáš ; Kováč, Dominik (oponent) ; Hošek, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je věnována systému AllJoyn, který se snaží standardizovat rozhraní pro komunikaci v rámci chytré domácnosti. V teoretické části jsou popsány základní principy a struktura frameworku Alljoyn včetně nejnovějšího návrhu modulu Lighting framework pro ovládání světel a modulu Gateway Agent pro vzdálený přístup k AllJoyn zařízením. V praktické části je nejprve řešeno zprovoznění Alljoyn frameworku na hardwarovém směrovači se systémem OpenWRT, a to včetně světelného řídícího ovladače a modulu pro vzdálený přístup. Dále je naprogramován a zprovozněn konektor pro AllJoyn Gateway modul umožňující vzdálené ovládání světel přes službu Twitter. Činnost tohoto směrovače je otestována pomocí softwarového simulátoru Alljoyn Luminaire a programu pro ovládání světel LSF vyvinutého pomocí Lighting SDK pro mobilní zařízení se systémem Android.
Využití metod dolování dat pro analýzu sociálních sítí
Novosad, Andrej ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou dolování dat v prostředí sociálních sítí. Podává přehled o dolování z dat a možných metodách dolování. Práce také zkoumá sociální média a sítě, co mohou poskytnout a jaké problémy se sebou přinášejí. Jsou prozkoumané API třech sociálních sítí a jejich možnosti z hlediska získání dat vhodných pro dolování. Zkoumají se techniky dolování znalostí z textových dat. Je popsán způsob implementace webové aplikace, která doluje data ze sociální sítě Twitter pomoci algoritmu SVM. Implementovaná aplikace klasifikuje zprávy na základě jejich textu do tříd reprezentujících kontinenty původu. Je provedeno několik experimentů v softwaru RapidMiner a v implementované webové aplikaci a jejich výsledky jsou prozkoumány.
Internetový marketing v sociálních médiích
Plšek, Vítězslav ; Andrýsek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Sociální média představují nový prostor pro marketing, propagaci a získávání zpětné vazby od zákazníka. Práce si klade za cíl zmapovat způsoby využití internetu a sociálních médií v rámci marketingové komunikace napříč širokým spektrem organizací. Získané závěry budou na základě analýzy využity k vytvoření návrhu marketingové komunikace pro společnost zabývající se prodejem specializovaných expedičních světel.
Strojové učení v oblasti stylometrie a určování autorství
Drápela, Karel ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá identifikací autorů anglických internetových komentářů. Popisuje aktuální stav v oboru určování autorství na sociálních sítích. Vysvětluje fungování a strukturu vytvořeného systému na určování autorství, který funguje na základě výběru nejinformativnějších příznaků z převážně písmemnných n-gramů a slovních druhů. Prezentuje výsledky testování systému na internetových službách Quora a Twitter.
Propojení sociální sítě Twitter s televizním vysíláním
Fiala, Marek ; Rychlý, Marek (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá možností propojení digitálního televizního vysílání DVB se sociální sítí Twitter. Cílovou platformou je Hybridní televizní platforma HbbTV umožňující kombinaci televizního vysílání s daty získanými pomocí širokopásmového internetu. Vytvořený systém je složen z HbbTV aplikace a serveru, který slouží ke spojení se sociální sítí Twitter a získání dodatečných informací o právě běžícím pořadu. Nasazením výsledného systému v reálném vysílání by mělo potenciálně dojít ke zvýšení počtu tweetů (příspěvků) souvisejících s televizním vysíláním, zvýšení povědomí o technologii HbbTV a oslovení mladší generace diváků. V konečném důsledku vše může vést i k mírnému nárůstu sledovanosti.
Analýza datových zdrojů třetích stran v prostředí Internetu
Paulech, Michal ; Krajsa, Ondřej (oponent) ; Koutný, Martin (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom a tvorbou systému pre prácu s dátovými zdrojmi tretích strán, hlavne API rozraní služieb Facebook a Twitter a Expedia. Systém sleduje profily na sociálnych sieťach, ich údaje a pridávaný obsah. Systém umožňuje sledovanie úspešnosti jednotlivých profilov na sociálnych sieťach. Systém sa skladá z viacerých modulov a je navrhnutý tak, aby ho v búdúcnosti bolo možné rozšíriť o ďalšiu funkcianalitu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 231 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.